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Customer Service Training 101
Quick and Easy Techniques That Get Great Results
Taschenbuch von Renee Evenson
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Don't let your customer interactions go astray. Develop the customer service skills necessary for the success of your company.
Don't let your customer interactions go astray. Develop the customer service skills necessary for the success of your company.
Über den Autor
REN'E EVENSON is a small-business consultant specializing in workplace communication and conflict resolution strategies. She is the author of several books, including Powerful Phrases for Effective Customer Service and Customer Service Training 101.
Details
Medium: Taschenbuch
Seiten: 242
ISBN-13: 9780814438916
ISBN-10: 0814438911
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Evenson, Renee
Auflage: Third Edition
Hersteller: AMACOM
Maße: 235 x 191 x 14 mm
Von/Mit: Renee Evenson
Erscheinungsdatum: 14.12.2017
Gewicht: 0,46 kg
preigu-id: 108983477
Über den Autor
REN'E EVENSON is a small-business consultant specializing in workplace communication and conflict resolution strategies. She is the author of several books, including Powerful Phrases for Effective Customer Service and Customer Service Training 101.
Details
Medium: Taschenbuch
Seiten: 242
ISBN-13: 9780814438916
ISBN-10: 0814438911
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Evenson, Renee
Auflage: Third Edition
Hersteller: AMACOM
Maße: 235 x 191 x 14 mm
Von/Mit: Renee Evenson
Erscheinungsdatum: 14.12.2017
Gewicht: 0,46 kg
preigu-id: 108983477
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