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Winning at New Products
Creating Value Through Innovation
Taschenbuch von Robert G Cooper
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Title page verso also states "First edition."
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Über den Autor
Dr. Robert G. Cooper is ISBM Distinguished Research Fellow at Pennsylvania State University and Professor Emeritus at McMaster University in Canada. The author of several books, he is a fellow of the Product Development and Management Association since 1999.
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780465093328
ISBN-10: 0465093329
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cooper, Robert G
Auflage: 5th edition
Hersteller: Basic Books
Maße: 231 x 149 x 35 mm
Von/Mit: Robert G Cooper
Erscheinungsdatum: 19.09.2017
Gewicht: 0,458 kg
Artikel-ID: 108438318
Über den Autor
Dr. Robert G. Cooper is ISBM Distinguished Research Fellow at Pennsylvania State University and Professor Emeritus at McMaster University in Canada. The author of several books, he is a fellow of the Product Development and Management Association since 1999.
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780465093328
ISBN-10: 0465093329
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cooper, Robert G
Auflage: 5th edition
Hersteller: Basic Books
Maße: 231 x 149 x 35 mm
Von/Mit: Robert G Cooper
Erscheinungsdatum: 19.09.2017
Gewicht: 0,458 kg
Artikel-ID: 108438318
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