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The Visual Communications Book
Using Words, Drawings and Whiteboards to Sell Big Ideas
Buch von Mark Edwards
Sprache: Englisch

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Beschreibung
A practical guide to making high-impact presentations, based on 6 core principles.
A practical guide to making high-impact presentations, based on 6 core principles.
Über den Autor
Mark Edwards is the founder of Whiteboard Strategies, a consultancy that specializes in visual communications that works with world-leading companies (including Symantec, Vodafone, Toshiba).
Details
Erscheinungsjahr: 2015
Rubrik: Ratgeber
Thema: Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik
Medium: Buch
Seiten: 128
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781907794940
ISBN-10: 1907794948
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Edwards, Mark
Hersteller: LID Publishing
Maße: 180 x 118 x 15 mm
Von/Mit: Mark Edwards
Erscheinungsdatum: 24.06.2015
Gewicht: 0,157 kg
preigu-id: 104884731
Über den Autor
Mark Edwards is the founder of Whiteboard Strategies, a consultancy that specializes in visual communications that works with world-leading companies (including Symantec, Vodafone, Toshiba).
Details
Erscheinungsjahr: 2015
Rubrik: Ratgeber
Thema: Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik
Medium: Buch
Seiten: 128
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781907794940
ISBN-10: 1907794948
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Edwards, Mark
Hersteller: LID Publishing
Maße: 180 x 118 x 15 mm
Von/Mit: Mark Edwards
Erscheinungsdatum: 24.06.2015
Gewicht: 0,157 kg
preigu-id: 104884731
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