Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
The Ultimate Question 2.0
How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Buch von Fred Reichheld (u. a.)
Sprache: Englisch

30,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
Previously published under title: Ultimate question.
Previously published under title: Ultimate question.
Über den Autor
Fred Reichheld is a Fellow at Bain & Company. He is the bestselling author of The Loyalty Effect, published by Harvard Business Review Press, as well as numerous articles published in Harvard Business Review. Rob Markey is a partner and director in Bain & Company's New York office and head of the firm's global Customer Strategy and Marketing practice.
Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781422173350
ISBN-10: 1422173356
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Reichheld, Fred
Markey, Rob
Auflage: revised and expanded edition
Hersteller: Ingram Publisher Services
Harvard Business Review
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 239 x 160 x 26 mm
Von/Mit: Fred Reichheld (u. a.)
Erscheinungsdatum: 23.09.2011
Gewicht: 0,584 kg
Artikel-ID: 107688003
Über den Autor
Fred Reichheld is a Fellow at Bain & Company. He is the bestselling author of The Loyalty Effect, published by Harvard Business Review Press, as well as numerous articles published in Harvard Business Review. Rob Markey is a partner and director in Bain & Company's New York office and head of the firm's global Customer Strategy and Marketing practice.
Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781422173350
ISBN-10: 1422173356
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Reichheld, Fred
Markey, Rob
Auflage: revised and expanded edition
Hersteller: Ingram Publisher Services
Harvard Business Review
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 239 x 160 x 26 mm
Von/Mit: Fred Reichheld (u. a.)
Erscheinungsdatum: 23.09.2011
Gewicht: 0,584 kg
Artikel-ID: 107688003
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte