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The Meaning of Luxury in Tourism, Hospitality and Events
Taschenbuch von John Swarbrooke
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Examines the concept of luxury and its meaning across tourism, events and hospitality globally. Packed with case studies, it's a challenging and innovative text that investigates how the idea of luxury is changing in response to a variety factors, such as social change, technological innovation and the challenge of sustainability.
Examines the concept of luxury and its meaning across tourism, events and hospitality globally. Packed with case studies, it's a challenging and innovative text that investigates how the idea of luxury is changing in response to a variety factors, such as social change, technological innovation and the challenge of sustainability.
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Einzelne Wirtschaftszweige
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 256
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781911396079
ISBN-10: 1911396072
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Swarbrooke, John
Hersteller: Goodfellow Publishers Limited
Maße: 247 x 192 x 14 mm
Von/Mit: John Swarbrooke
Erscheinungsdatum: 24.01.2018
Gewicht: 0,566 kg
preigu-id: 121436869
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Einzelne Wirtschaftszweige
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 256
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781911396079
ISBN-10: 1911396072
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Swarbrooke, John
Hersteller: Goodfellow Publishers Limited
Maße: 247 x 192 x 14 mm
Von/Mit: John Swarbrooke
Erscheinungsdatum: 24.01.2018
Gewicht: 0,566 kg
preigu-id: 121436869
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