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Beschreibung
Take a strategic approach to social media marketing and build an organic community of followers.
Take a strategic approach to social media marketing and build an organic community of followers.
Über den Autor
Jenny Li Fowler
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Strategy versus tactics; Chapter - 02: Social media goalsetting; Chapter - 03: Who is your audience?; Chapter - 04: Choosing the right platforms; Chapter - 05: Content discovery; Chapter - 06: The posting process; Chapter - 07: The content calendar; Chapter - 08: What metrics should you be tracking on social media?; Chapter - 09: The backup plan; Chapter - 10: Tips for thriving as a social media manager;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Betriebswirtschaft
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398612976
ISBN-10: 1398612979
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Fowler, Jenny Li
Hersteller: Kogan Page
Kogan Page Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 15 mm
Von/Mit: Jenny Li Fowler
Erscheinungsdatum: 03.12.2023
Gewicht: 0,516 kg
Artikel-ID: 126536404

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