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Marketing Metrics
Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Buch von Christina Inge
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.
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Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781398606616
ISBN-10: 1398606618
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Inge, Christina
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 240 x 161 x 26 mm
Von/Mit: Christina Inge
Erscheinungsdatum: 27.09.2022
Gewicht: 0,915 kg
Artikel-ID: 132406382
Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781398606616
ISBN-10: 1398606618
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Inge, Christina
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 240 x 161 x 26 mm
Von/Mit: Christina Inge
Erscheinungsdatum: 27.09.2022
Gewicht: 0,915 kg
Artikel-ID: 132406382
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