Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
34,25 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage
Kategorien:
Beschreibung
Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.
Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.
Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Fachbereich: | Management |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398606593 |
ISBN-10: | 1398606596 |
Sprache: | Englisch |
Herstellernummer: | 13884 |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Inge, Christina |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 156 x 20 mm |
Von/Mit: | Christina Inge |
Erscheinungsdatum: | 03.09.2022 |
Gewicht: | 0,52 kg |
Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Fachbereich: | Management |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398606593 |
ISBN-10: | 1398606596 |
Sprache: | Englisch |
Herstellernummer: | 13884 |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Inge, Christina |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 156 x 20 mm |
Von/Mit: | Christina Inge |
Erscheinungsdatum: | 03.09.2022 |
Gewicht: | 0,52 kg |
Warnhinweis