Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Marketing Metrics
Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Taschenbuch von Christina Inge
Sprache: Englisch

34,25 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.
Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.
Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398606593
ISBN-10: 1398606596
Sprache: Englisch
Herstellernummer: 13884
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Inge, Christina
Hersteller: Kogan Page
Maße: 231 x 156 x 20 mm
Von/Mit: Christina Inge
Erscheinungsdatum: 03.09.2022
Gewicht: 0,52 kg
Artikel-ID: 120978513
Über den Autor
Christina Inge
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Data-driven strategy; Chapter - 02: Customer data - The core four; Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas; Chapter - 04: Channel metrics; Chapter - 05: Data-driven branding; Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks; Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics; Chapter - 08: Data-driven product strategy; Chapter - 09: Price and place metrics; Chapter - 10: Marketing performance metrics; Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws; Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism; Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; Chapter - 14: Marketing metrics resources; Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398606593
ISBN-10: 1398606596
Sprache: Englisch
Herstellernummer: 13884
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Inge, Christina
Hersteller: Kogan Page
Maße: 231 x 156 x 20 mm
Von/Mit: Christina Inge
Erscheinungsdatum: 03.09.2022
Gewicht: 0,52 kg
Artikel-ID: 120978513
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte