Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
Have you figured out how to turn customer data into increased profits for your company? Get started with CRM Analytics, Relationship Marketing, Direct Marketing, Database Marketing, Behavioral Targeting, and Event Triggered Marketing using simple customer marketing models and techniques.
Have you figured out how to turn customer data into increased profits for your company? Get started with CRM Analytics, Relationship Marketing, Direct Marketing, Database Marketing, Behavioral Targeting, and Event Triggered Marketing using simple customer marketing models and techniques.
Details
Erscheinungsjahr: 2004
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781591135197
ISBN-10: 1591135192
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Novo, Jim
Auflage: 3. Auflage
Hersteller: Booklocker.com, Inc.
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 21 mm
Von/Mit: Jim Novo
Erscheinungsdatum: 18.06.2004
Gewicht: 0,502 kg
Artikel-ID: 102455544

Ähnliche Produkte

Taschenbuch

49,75 € UVP 53,49 €

Lieferzeit 2-4 Werktage