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Dimensions Of Brand Equity (a Comparative Study Of Coke And Pepsi)
Taschenbuch von Nandana Zubair (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Brand Equity Analysis - A comparative study of Pepsi and Coca Cola is done to analyse the elements/factors effecting the brand equity of both these organizations.The research cover various statistical tools in order to draw appropriate results which will in future help other beverage organizations in understanding what Pepsi and Coca Cola did right with their brands in the present markets, helping them to establish their own identity.
Brand Equity Analysis - A comparative study of Pepsi and Coca Cola is done to analyse the elements/factors effecting the brand equity of both these organizations.The research cover various statistical tools in order to draw appropriate results which will in future help other beverage organizations in understanding what Pepsi and Coca Cola did right with their brands in the present markets, helping them to establish their own identity.
Über den Autor
Nandana Zubair, Masters in Business Administration ( Marketing) from Air University, Islamabad, Pakistan and Zainab Wadood, Bachelors in Business Administration ( Marketing) from Air University, Islamabad, Pakistan.
Details
Erscheinungsjahr: 2013
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 52
Inhalt: 52 S.
ISBN-13: 9783659374647
ISBN-10: 3659374644
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Zubair, Nandana
Wadood, Zainab
Hersteller: LAP LAMBERT Academic Publishing
Maße: 220 x 150 x 4 mm
Von/Mit: Nandana Zubair (u. a.)
Erscheinungsdatum: 22.03.2013
Gewicht: 0,096 kg
preigu-id: 106007120
Über den Autor
Nandana Zubair, Masters in Business Administration ( Marketing) from Air University, Islamabad, Pakistan and Zainab Wadood, Bachelors in Business Administration ( Marketing) from Air University, Islamabad, Pakistan.
Details
Erscheinungsjahr: 2013
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 52
Inhalt: 52 S.
ISBN-13: 9783659374647
ISBN-10: 3659374644
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Zubair, Nandana
Wadood, Zainab
Hersteller: LAP LAMBERT Academic Publishing
Maße: 220 x 150 x 4 mm
Von/Mit: Nandana Zubair (u. a.)
Erscheinungsdatum: 22.03.2013
Gewicht: 0,096 kg
preigu-id: 106007120
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