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Smart Selling Book Brains Brawn
Using Brains, Not Brawn, to Succeed in Sales
Buch von Mark Edwards

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Beschreibung
Contains proven techniques for effective selling, stylishly presented with diagrams and illustrations to make it easy to understand and apply.
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Über den Autor
Mark Edwards is the founder of Whiteboard Strategies Ltd, a consultancy that specializes in sales strategy, training and visual communications. He is the author of The Visual Communications Book (part of LID's Concise Advice series).
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Seiten: 128
ISBN-13: 9781911498315
ISBN-10: 1911498312
Einband: Gebunden
Autor: Edwards, Mark
Hersteller: LID Publishing
Maße: 180 x 118 x 15 mm
Von/Mit: Mark Edwards
Erscheinungsdatum: 18.05.2017
Gewicht: 0,166 kg
preigu-id: 127711583
Über den Autor
Mark Edwards is the founder of Whiteboard Strategies Ltd, a consultancy that specializes in sales strategy, training and visual communications. He is the author of The Visual Communications Book (part of LID's Concise Advice series).
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Seiten: 128
ISBN-13: 9781911498315
ISBN-10: 1911498312
Einband: Gebunden
Autor: Edwards, Mark
Hersteller: LID Publishing
Maße: 180 x 118 x 15 mm
Von/Mit: Mark Edwards
Erscheinungsdatum: 18.05.2017
Gewicht: 0,166 kg
preigu-id: 127711583
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