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Beschreibung
Brand Therapy is a ¿how tö book for brand teams in the pharma and medtech sectors. It describes when and how to use a selection of strategic planning tools.
Brand Therapy is a ¿how tö book for brand teams in the pharma and medtech sectors. It describes when and how to use a selection of strategic planning tools.
Über den Autor
Professor Brian D Smith has worked in the life sciences sector for 40 years as research chemist, marketing leader, research academic and advisor to many leading pharma and medtech companies. He uniquely combines first-hand understanding of the industry with rigorous, world leading research. He is the author of over 300 publications, including The Future of Pharma and Darwin's Medicine.
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Einzelne Wirtschaftszweige
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781788600057
ISBN-10: 1788600053
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Smith, Brian
Hersteller: Alison Jones Business Services Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 203 x 203 x 14 mm
Von/Mit: Brian Smith
Erscheinungsdatum: 25.01.2018
Gewicht: 0,548 kg
Artikel-ID: 116779280

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