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The Media Studies Toolkit
Taschenbuch von Michael Z. Newman
Sprache: Englisch

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Beschreibung

In this critical primer, Michael Z. Newman introduces newcomers to the key concepts, issues, and vocabulary of media studies.

In this critical primer, Michael Z. Newman introduces newcomers to the key concepts, issues, and vocabulary of media studies.

Über den Autor

Michael Z. Newman is Professor in the Department of English at the University of Wisconsin-Milwaukee and in the programs in Film Studies and Media, Cinema, and Digital Studies. He is the author of Indie: An American Film Culture (2011), Video Revolutions: On the History of a Medium (2014), Atari Age: The Emergence of Video Games in America (2017), and co-author of Legitimating Television: Media Convergence and Cultural Status (2012).

Inhaltsverzeichnis

1. Introduction 2. Industry 3. Text 4. Audience 5. Representation 6. Ideology 7. Policy and Regulation 8. Citizenship 9. Consumerism 10. Technology 11. Global and Local

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Medienwissenschaften
Genre: Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 274
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780367432522
ISBN-10: 0367432528
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Newman, Michael Z.
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 228 x 151 x 28 mm
Von/Mit: Michael Z. Newman
Erscheinungsdatum: 04.03.2022
Gewicht: 0,422 kg
preigu-id: 120543327
Über den Autor

Michael Z. Newman is Professor in the Department of English at the University of Wisconsin-Milwaukee and in the programs in Film Studies and Media, Cinema, and Digital Studies. He is the author of Indie: An American Film Culture (2011), Video Revolutions: On the History of a Medium (2014), Atari Age: The Emergence of Video Games in America (2017), and co-author of Legitimating Television: Media Convergence and Cultural Status (2012).

Inhaltsverzeichnis

1. Introduction 2. Industry 3. Text 4. Audience 5. Representation 6. Ideology 7. Policy and Regulation 8. Citizenship 9. Consumerism 10. Technology 11. Global and Local

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Medienwissenschaften
Genre: Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 274
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780367432522
ISBN-10: 0367432528
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Newman, Michael Z.
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 228 x 151 x 28 mm
Von/Mit: Michael Z. Newman
Erscheinungsdatum: 04.03.2022
Gewicht: 0,422 kg
preigu-id: 120543327
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