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Beschreibung
In one of the most important business books since "The Tipping Point," Anderson shows how the future of commerce and culture isn't in hits, or the high-volume head of a traditional demand curve, but in what used to be regarded as misses--the endlessly long tail of that same curve.
In one of the most important business books since "The Tipping Point," Anderson shows how the future of commerce and culture isn't in hits, or the high-volume head of a traditional demand curve, but in what used to be regarded as misses--the endlessly long tail of that same curve.
Über den Autor
TED curator.
Details
Erscheinungsjahr: 2008
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781401309664
ISBN-10: 1401309666
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Anderson, Chris
Auflage: Revised, Updated edition
Hersteller: Grand Central Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 203 x 128 x 22 mm
Von/Mit: Chris Anderson
Erscheinungsdatum: 08.07.2008
Gewicht: 0,274 kg
Artikel-ID: 101868129

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