Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
25,15 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
What motivates consumers to buy? It's more than just products and services themselves. Learn how your company can achieve the experience effect to build brand loyalty and earn repeat business.
What motivates consumers to buy? It's more than just products and services themselves. Learn how your company can achieve the experience effect to build brand loyalty and earn repeat business.
Über den Autor
JIM JOSEPH (New York, NY) is an award-winning marketing professional who specializes in building consumer brands. His client experience includes blockbuster brands like Kellogg's, Kraft, Cadillac, Tylenol, Clean Clear, and Wal-Mart.
Details
Erscheinungsjahr: | 2010 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9780814437599 |
ISBN-10: | 0814437591 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Joseph, Jim |
Hersteller: | AMACOM |
Maße: | 234 x 156 x 13 mm |
Von/Mit: | Jim Joseph |
Erscheinungsdatum: | 03.05.2010 |
Gewicht: | 0,374 kg |
Über den Autor
JIM JOSEPH (New York, NY) is an award-winning marketing professional who specializes in building consumer brands. His client experience includes blockbuster brands like Kellogg's, Kraft, Cadillac, Tylenol, Clean Clear, and Wal-Mart.
Details
Erscheinungsjahr: | 2010 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9780814437599 |
ISBN-10: | 0814437591 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Joseph, Jim |
Hersteller: | AMACOM |
Maße: | 234 x 156 x 13 mm |
Von/Mit: | Jim Joseph |
Erscheinungsdatum: | 03.05.2010 |
Gewicht: | 0,374 kg |
Warnhinweis