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Social Media Trends 2024: English Version - Where are we headed with Instagram, X (Twitter), Threads, TikTok,...
A practical workbook full of positive ideas for a digital society between social disruption and artificial...
Taschenbuch von Daniel Elger de Castro Luís
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Immerse yourself in the dynamic world of social media, which is undergoing extreme change thanks to artificial intelligence. Explore how technology, society, and business strategies will interact in the coming year. Find out how augmented reality is revolutionizing online shopping and how trendy short-video platforms like TikTok are impacting our media consumption and attention spans. Learn about the challenges and opportunities for businesses large and small. Find out how brands are harnessing the power of micro- and nano-influencers, and why privacy is becoming a priority on social networks. This book reveals how companies and individuals can use social media for social and political change, and how AI technologies are revolutionizing customer service and sales communications. From the merits of sustainable marketing strategies to the role of chatbots in customer service, this book provides a comprehensive overview of the key developments in the social media world of 2024.
Immerse yourself in the dynamic world of social media, which is undergoing extreme change thanks to artificial intelligence. Explore how technology, society, and business strategies will interact in the coming year. Find out how augmented reality is revolutionizing online shopping and how trendy short-video platforms like TikTok are impacting our media consumption and attention spans. Learn about the challenges and opportunities for businesses large and small. Find out how brands are harnessing the power of micro- and nano-influencers, and why privacy is becoming a priority on social networks. This book reveals how companies and individuals can use social media for social and political change, and how AI technologies are revolutionizing customer service and sales communications. From the merits of sustainable marketing strategies to the role of chatbots in customer service, this book provides a comprehensive overview of the key developments in the social media world of 2024.
Über den Autor
Ich liebe Design und Menschen faszinieren und überraschen mich immer wieder. Beides hat mich beruflich sehr geprägt: Ich bin zertifizierter psychologischer Berater von Führungskräften, Kommunikationsberater, Designer und Autor. Mein beruflicher Werdegang begann im Design, wo ich mehrere Werbeagenturen als Creative Director führen durfte. Es folgte die Spezialisierung auf Marketing und Social Media und in den letzten Jahren der Fokus auf KI, die Psychologie der Kommunikation und die Beratung von Entscheidern. Ich arbeite als Senior Berater für Unternehmen unterschiedlicher Größe - von kleinen Familienunternehmen bis hin zu internationalen Großkonzernen - und bin Dozent, unter anderem an der Grundig Akademie in Nürnberg. Darüber hinaus bin ich Fan des 1. FC Nürnberg und des FC Barcelona und der größte Fan der beiden genialsten Kreativ- und Energiequellen die ich kenne, meine beiden Kinder.
Zusammenfassung
In this mix of non-fiction, reference, and workbook, you'll get practical insights, real-world questions and checklists, and homework for you and your organization. Whether you are a CEO or a marketing and sales professional, this book is for anyone who wants to know tomorrow whether they should follow every trend and what to do if a trend suits them. In addition, this book repeatedly puts its finger on the questions we are afraid to ask: The questions of responsibility, necessity, and manipulation. While reading this book, you will also experience how an AI like chatGPT can be used as an editorial assistant, while learning Ziralian. This book should help you to stay curious and keep an eye on current trends.
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Betriebswirtschaft
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Titel: Social Media Trends 2024: English Version - Where are we headed with Instagram, X (Twitter), Threads, TikTok, Facebook, LinkedIn, BeReal! and company?
Titelzusatz: A practical workbook full of positive ideas for a digital society between social disruption and artificial intelligence. Written for large and small companies, those interested in communication and a
ISBN-13: 9783384116864
ISBN-10: 3384116860
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Elger de Castro Luís, Daniel
Hersteller: tredition
ELGER PUBLISHING
Maße: 240 x 170 x 21 mm
Von/Mit: Daniel Elger de Castro Luís
Erscheinungsdatum: 13.01.2024
Gewicht: 0,567 kg
preigu-id: 128353162
Über den Autor
Ich liebe Design und Menschen faszinieren und überraschen mich immer wieder. Beides hat mich beruflich sehr geprägt: Ich bin zertifizierter psychologischer Berater von Führungskräften, Kommunikationsberater, Designer und Autor. Mein beruflicher Werdegang begann im Design, wo ich mehrere Werbeagenturen als Creative Director führen durfte. Es folgte die Spezialisierung auf Marketing und Social Media und in den letzten Jahren der Fokus auf KI, die Psychologie der Kommunikation und die Beratung von Entscheidern. Ich arbeite als Senior Berater für Unternehmen unterschiedlicher Größe - von kleinen Familienunternehmen bis hin zu internationalen Großkonzernen - und bin Dozent, unter anderem an der Grundig Akademie in Nürnberg. Darüber hinaus bin ich Fan des 1. FC Nürnberg und des FC Barcelona und der größte Fan der beiden genialsten Kreativ- und Energiequellen die ich kenne, meine beiden Kinder.
Zusammenfassung
In this mix of non-fiction, reference, and workbook, you'll get practical insights, real-world questions and checklists, and homework for you and your organization. Whether you are a CEO or a marketing and sales professional, this book is for anyone who wants to know tomorrow whether they should follow every trend and what to do if a trend suits them. In addition, this book repeatedly puts its finger on the questions we are afraid to ask: The questions of responsibility, necessity, and manipulation. While reading this book, you will also experience how an AI like chatGPT can be used as an editorial assistant, while learning Ziralian. This book should help you to stay curious and keep an eye on current trends.
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Betriebswirtschaft
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Titel: Social Media Trends 2024: English Version - Where are we headed with Instagram, X (Twitter), Threads, TikTok, Facebook, LinkedIn, BeReal! and company?
Titelzusatz: A practical workbook full of positive ideas for a digital society between social disruption and artificial intelligence. Written for large and small companies, those interested in communication and a
ISBN-13: 9783384116864
ISBN-10: 3384116860
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Elger de Castro Luís, Daniel
Hersteller: tredition
ELGER PUBLISHING
Maße: 240 x 170 x 21 mm
Von/Mit: Daniel Elger de Castro Luís
Erscheinungsdatum: 13.01.2024
Gewicht: 0,567 kg
preigu-id: 128353162
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