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Beschreibung
The best questions during a sales pitch that can increase the chances of a sale should come not from the customer but from YOU--the salesperson!
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Über den Autor

Paul Cherry is founder and president of Performance Based Results, an international sales training organization. An in-demand speaker and sales expert, he has been featured in Investor's Business Daily, Selling Power, Inc., Kiplinger's, and other leading publications.

Details
Empfohlen (von): 18
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780814438701
ISBN-10: 0814438709
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cherry, Paul
Auflage: Second Edition
Hersteller: AMACOM
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 15 mm
Von/Mit: Paul Cherry
Erscheinungsdatum: 07.12.2017
Gewicht: 0,399 kg
Artikel-ID: 108983486

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