Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
NAVIGATING B2B SALES
The Digital Age Unpacked
Taschenbuch von Roland Kümin
Sprache: Englisch

29,00 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 4-7 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
Dive into the exciting and often surprising world of B2B sales with «Navigating B2B Sales: The Digital Age Unpacked». This guidebook, curated from the best articles on [...], is more than a reference - it's an engaging narrative that is both informative and entertaining.

Through sixteen distinct chapters, this book from Roland Kümin peels back the curtain on the current state of B2B sales, serving as an indispensable roadmap for entrepreneurs, accomplished sales and revenue individuals, and anyone keen to gain the upper hand in the digitally-driven marketplace of today.

From the art of building an elite sales team to the intriguing rise of AI and MACH technology, we traverse a myriad of topics that sit at the heart of modern B2B sales. We'll delve into the significance of data, the simplification of the purchase process, the redefinition of customer value, and the fresh mindset required of today's B2B marketers.

We discuss the role of authentic events, the importance of active listening, the innovative approaches to customer targeting, and the growing impact of video email communication. We conclude with a comprehensive overview of future B2B sales trends and a handy guide to the latest sales technologies.

«Navigating B2B Sales: The Digital Age Unpacked» is your go-to resource for mastering the waves of the B2B sales ocean, making it a fun, insightful, and ultimately rewarding journey. Hop on board, and let's conquer the digital age of sales together!
Dive into the exciting and often surprising world of B2B sales with «Navigating B2B Sales: The Digital Age Unpacked». This guidebook, curated from the best articles on [...], is more than a reference - it's an engaging narrative that is both informative and entertaining.

Through sixteen distinct chapters, this book from Roland Kümin peels back the curtain on the current state of B2B sales, serving as an indispensable roadmap for entrepreneurs, accomplished sales and revenue individuals, and anyone keen to gain the upper hand in the digitally-driven marketplace of today.

From the art of building an elite sales team to the intriguing rise of AI and MACH technology, we traverse a myriad of topics that sit at the heart of modern B2B sales. We'll delve into the significance of data, the simplification of the purchase process, the redefinition of customer value, and the fresh mindset required of today's B2B marketers.

We discuss the role of authentic events, the importance of active listening, the innovative approaches to customer targeting, and the growing impact of video email communication. We conclude with a comprehensive overview of future B2B sales trends and a handy guide to the latest sales technologies.

«Navigating B2B Sales: The Digital Age Unpacked» is your go-to resource for mastering the waves of the B2B sales ocean, making it a fun, insightful, and ultimately rewarding journey. Hop on board, and let's conquer the digital age of sales together!
Über den Autor
Die Bilanz, das Schweizer Wirtschaftsmagazin, bezeichnete Roland Kümin als einen der hundert wichtigsten «digital shapers», die den wirtschaftlichen Wandel in der Schweiz beeinflussen und vorantreiben. Roland Kümin hat ein ausgewiesenes Profil als Unternehmer im Aufbau und im Management von Tech-Companies. Sein Karriereschwerpunkt war das Vertriebsmanagement von international tätigen Unternehmen wie Parametric Technology oder SAS Institute und in den von ihm gegründeten Unternehmen Monzoon Networks und Actano. Roland lebte und arbeitete mehrere Jahre im Silicon Valley und kennt die angelsächsische Geschäftskultur, ihre Eigenheiten und den besonderen amerikanischen Spirit. In «Lessons Learned» schildert er seine wichtigsten Erfahrungen und Erkenntnisse. Rolands Leidenschaft gilt der neuen digitalen Welt und den Technologien, die Klein- und Mittelunternehmen helfen, in einem globalen Umfeld erfolgreich zu konkurrieren. Roland lebt und arbeitet in der Schweiz und in Vietnam und hat einen Abschluss in Technologiemanagement an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Zusammenfassung
In Navigating B2B Sales, Roland effectively bridges the gap between technology and sales, offering a fresh perspective on the new era of enterprise sales and marketing.
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Produktart: Nachschlagewerke
Rubrik: Sachliteratur
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Seiten: 176
ISBN-13: 9783347974227
ISBN-10: 3347974220
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Kümin, Roland
Hersteller: tredition
Maße: 234 x 183 x 12 mm
Von/Mit: Roland Kümin
Erscheinungsdatum: 01.09.2023
Gewicht: 0,363 kg
preigu-id: 127479377
Über den Autor
Die Bilanz, das Schweizer Wirtschaftsmagazin, bezeichnete Roland Kümin als einen der hundert wichtigsten «digital shapers», die den wirtschaftlichen Wandel in der Schweiz beeinflussen und vorantreiben. Roland Kümin hat ein ausgewiesenes Profil als Unternehmer im Aufbau und im Management von Tech-Companies. Sein Karriereschwerpunkt war das Vertriebsmanagement von international tätigen Unternehmen wie Parametric Technology oder SAS Institute und in den von ihm gegründeten Unternehmen Monzoon Networks und Actano. Roland lebte und arbeitete mehrere Jahre im Silicon Valley und kennt die angelsächsische Geschäftskultur, ihre Eigenheiten und den besonderen amerikanischen Spirit. In «Lessons Learned» schildert er seine wichtigsten Erfahrungen und Erkenntnisse. Rolands Leidenschaft gilt der neuen digitalen Welt und den Technologien, die Klein- und Mittelunternehmen helfen, in einem globalen Umfeld erfolgreich zu konkurrieren. Roland lebt und arbeitet in der Schweiz und in Vietnam und hat einen Abschluss in Technologiemanagement an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Zusammenfassung
In Navigating B2B Sales, Roland effectively bridges the gap between technology and sales, offering a fresh perspective on the new era of enterprise sales and marketing.
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Produktart: Nachschlagewerke
Rubrik: Sachliteratur
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Seiten: 176
ISBN-13: 9783347974227
ISBN-10: 3347974220
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Kümin, Roland
Hersteller: tredition
Maße: 234 x 183 x 12 mm
Von/Mit: Roland Kümin
Erscheinungsdatum: 01.09.2023
Gewicht: 0,363 kg
preigu-id: 127479377
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte