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McNulty, T: Art Market Research
Taschenbuch von Tom McNulty
Sprache: Englisch

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Beschreibung
This book is intended as a reference guide for art market researchers at all levels. A brief overview of the global art market and its major stakeholders precedes an analysis of the various sales venues (auction, commercial gallery, etc.) where art is bought and sold. Library research skills are reviewed, and advanced methods are explored in a chapter devoted to basic market research.
This book is intended as a reference guide for art market researchers at all levels. A brief overview of the global art market and its major stakeholders precedes an analysis of the various sales venues (auction, commercial gallery, etc.) where art is bought and sold. Library research skills are reviewed, and advanced methods are explored in a chapter devoted to basic market research.
Details
Empfohlen (von): 18
Erscheinungsjahr: 2013
Medium: Taschenbuch
Seiten: 332
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780786466719
ISBN-10: 0786466715
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: McNulty, Tom
Auflage: Revised
Hersteller: McFarland
Maße: 228 x 149 x 25 mm
Von/Mit: Tom McNulty
Erscheinungsdatum: 30.12.2013
Gewicht: 0,454 kg
preigu-id: 126571632
Details
Empfohlen (von): 18
Erscheinungsjahr: 2013
Medium: Taschenbuch
Seiten: 332
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780786466719
ISBN-10: 0786466715
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: McNulty, Tom
Auflage: Revised
Hersteller: McFarland
Maße: 228 x 149 x 25 mm
Von/Mit: Tom McNulty
Erscheinungsdatum: 30.12.2013
Gewicht: 0,454 kg
preigu-id: 126571632
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