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Leadership and Digital Change
The Digitalization Paradox
Taschenbuch von Einar Iveroth (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung

This book explains the strategy and practice of how to lead the people side of digital change in a dynamic world of uncertainty and social complexity. A valuable resource for researchers, academics, and students in the fields of organizational studies, organizational change, technology & innovation management, and digitalization.

This book explains the strategy and practice of how to lead the people side of digital change in a dynamic world of uncertainty and social complexity. A valuable resource for researchers, academics, and students in the fields of organizational studies, organizational change, technology & innovation management, and digitalization.

Über den Autor

Einar Iveroth is Associate Professor in Business Studies at Uppsala University, Sweden.

Jacob Hallencreutz, PhD, is Group CEO of EPSI Rating Group, Stockholm, Sweden.

Inhaltsverzeichnis

Preface 1. Introduction 2. Putting digitalization in perspective 3. The Customer side of digital change 4. The Swedish Potato: a story of a transformation 5. Strategic aspects of digital change 6. The employee side of the digital change 7. Summary and final end notes

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 152
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780367561772
ISBN-10: 0367561778
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Iveroth, Einar
Hallencreutz, Jacob
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 152 x 230 x 13 mm
Von/Mit: Einar Iveroth (u. a.)
Erscheinungsdatum: 06.05.2022
Gewicht: 0,238 kg
preigu-id: 122044388
Über den Autor

Einar Iveroth is Associate Professor in Business Studies at Uppsala University, Sweden.

Jacob Hallencreutz, PhD, is Group CEO of EPSI Rating Group, Stockholm, Sweden.

Inhaltsverzeichnis

Preface 1. Introduction 2. Putting digitalization in perspective 3. The Customer side of digital change 4. The Swedish Potato: a story of a transformation 5. Strategic aspects of digital change 6. The employee side of the digital change 7. Summary and final end notes

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 152
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780367561772
ISBN-10: 0367561778
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Iveroth, Einar
Hallencreutz, Jacob
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 152 x 230 x 13 mm
Von/Mit: Einar Iveroth (u. a.)
Erscheinungsdatum: 06.05.2022
Gewicht: 0,238 kg
preigu-id: 122044388
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