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How to Price
Taschenbuch von Oz Shy
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Introduces the reader to a wide variety of research results on pricing techniques and revenue management.
Introduces the reader to a wide variety of research results on pricing techniques and revenue management.
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction to pricing techniques; 2. Demand and cost; 3. Basic pricing techniques; 4. Bundling and tying; 5. Multipart tariff; 6. Peak-load pricing; 7. Advance booking; 8. Refund strategies; 9. Overbooking; 10. Quality, loyalty, auctions, and advertising; 11. Tariff-choice biases and warranties; 12. Instructor and solution manual.
Details
Erscheinungsjahr: 2008
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 448
ISBN-13: 9780521715645
ISBN-10: 0521715644
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Shy, Oz
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 254 x 178 x 24 mm
Von/Mit: Oz Shy
Erscheinungsdatum: 24.04.2008
Gewicht: 0,837 kg
preigu-id: 101949426
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction to pricing techniques; 2. Demand and cost; 3. Basic pricing techniques; 4. Bundling and tying; 5. Multipart tariff; 6. Peak-load pricing; 7. Advance booking; 8. Refund strategies; 9. Overbooking; 10. Quality, loyalty, auctions, and advertising; 11. Tariff-choice biases and warranties; 12. Instructor and solution manual.
Details
Erscheinungsjahr: 2008
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 448
ISBN-13: 9780521715645
ISBN-10: 0521715644
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Shy, Oz
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 254 x 178 x 24 mm
Von/Mit: Oz Shy
Erscheinungsdatum: 24.04.2008
Gewicht: 0,837 kg
preigu-id: 101949426
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