Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Guerrilla Marketing Excellence
The 50 Golden Rules for Small-Business Success
Taschenbuch von Jay Conrad Levinson
Sprache: Englisch

18,90 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Aktuell nicht verfügbar

Kategorien:
Beschreibung

Guerrilla Marketing Excellence explains fifty rules aimed at fine-tuning your marketing style. It includes information on the uses of video, television distribution, networking effectiveness, and marketing combinations in an increasingly competitive business climate.

Guerrilla Marketing Excellence explains fifty rules aimed at fine-tuning your marketing style. It includes information on the uses of video, television distribution, networking effectiveness, and marketing combinations in an increasingly competitive business climate.

Über den Autor

Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.

Details
Erscheinungsjahr: 1993
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780395608449
ISBN-10: 0395608449
UPC: 046442608442
EAN: 0046442608442
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Levinson, Jay Conrad
Hersteller: Houghton Mifflin
Maße: 229 x 152 x 13 mm
Von/Mit: Jay Conrad Levinson
Erscheinungsdatum: 01.01.1993
Gewicht: 0,374 kg
Artikel-ID: 101249072
Über den Autor

Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.

Details
Erscheinungsjahr: 1993
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780395608449
ISBN-10: 0395608449
UPC: 046442608442
EAN: 0046442608442
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Levinson, Jay Conrad
Hersteller: Houghton Mifflin
Maße: 229 x 152 x 13 mm
Von/Mit: Jay Conrad Levinson
Erscheinungsdatum: 01.01.1993
Gewicht: 0,374 kg
Artikel-ID: 101249072
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte