Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Dialogue and the Development of Children's Thinking
A Sociocultural Approach
Taschenbuch von Neil Mercer (u. a.)
Sprache: Englisch

65,70 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
First Published in 2007. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First Published in 2007. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Über den Autor

Neil Mercer is Professor of Education at the University of Cambridge, UK. .

Karen Littleton is Professor of Psychology in Education at The Open University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. Why Dialogue? 2. Learning to Collaborate, Collaborating to Learn 3. Language for Getting Things Done 4. Studying Thinking and its Development as Situated Dialogue 5. A Dialogic Theory of Learning and Development 6. Children Actively Make Sense of Their World...but They Need Guidance to Do So 7. Conclusions

Details
Erscheinungsjahr: 2007
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780415404792
ISBN-10: 0415404797
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mercer, Neil
Littleton, Karen
Hersteller: Taylor & Francis
Maße: 235 x 156 x 17 mm
Von/Mit: Neil Mercer (u. a.)
Erscheinungsdatum: 28.06.2007
Gewicht: 0,282 kg
Artikel-ID: 121293456
Über den Autor

Neil Mercer is Professor of Education at the University of Cambridge, UK. .

Karen Littleton is Professor of Psychology in Education at The Open University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. Why Dialogue? 2. Learning to Collaborate, Collaborating to Learn 3. Language for Getting Things Done 4. Studying Thinking and its Development as Situated Dialogue 5. A Dialogic Theory of Learning and Development 6. Children Actively Make Sense of Their World...but They Need Guidance to Do So 7. Conclusions

Details
Erscheinungsjahr: 2007
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780415404792
ISBN-10: 0415404797
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mercer, Neil
Littleton, Karen
Hersteller: Taylor & Francis
Maße: 235 x 156 x 17 mm
Von/Mit: Neil Mercer (u. a.)
Erscheinungsdatum: 28.06.2007
Gewicht: 0,282 kg
Artikel-ID: 121293456
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte