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Beschreibung
This work integrates songwriting and academic research to explore the current challenges in managing (tourism) places.
This work integrates songwriting and academic research to explore the current challenges in managing (tourism) places.
Über den Autor
Massimo Giovanardi is an expert in place branding, a management philosophy for re-imagining cities, regions and tourism places. He works as an Associate Professor at the University of Bologna and he is active as a singer, guitarist and composer.
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Genre: Importe, Musik
Rubrik: Kunst & Musik
Thema: Allg. Handbücher & Lexika
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9788857593203
ISBN-10: 8857593207
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Giovanardi, Massimo
Hersteller: Mimesis
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 26 x 141 x 210 mm
Von/Mit: Massimo Giovanardi
Erscheinungsdatum: 10.02.2023
Gewicht: 0,232 kg
Artikel-ID: 126562368

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