Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded
100 Principles for Building Brands
Taschenbuch von Kevin Budelmann (u. a.)
Sprache: Englisch

32,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung
Grand Rapids, MI
Grand Rapids, MI
Über den Autor

Kevin Budelmann and Yang Kim are the founders and co-owners of Peopledesign, a brand strategy and design firm in Grand Rapids, Michigan, helping clients establish strong, future-proof brand identities. Peopledesign has been recognized by ADC Global, AIGA, American Center for Design, American Graphic Design Awards, AR100, CMYK Magazine, Communication Arts, Coupe magazine, Creative Quarterly, Critique Magazine, GD:USA, Graphis, How, Inc. 5000, LogoLounge, Print, ReBrand, STA, Step: Inside Design, Type Directors Club, Webby Awards. Budelmann and Kim published the original edition of Essential Elements for Brand Identity with Rockport in 2010.

Details
Erscheinungsjahr: 2019
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 232
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781631597084
ISBN-10: 1631597086
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Budelmann, Kevin
Kim, Yang
Hersteller: Quarto Publishing Group USA Inc
Maße: 254 x 215 x 20 mm
Von/Mit: Kevin Budelmann (u. a.)
Erscheinungsdatum: 18.04.2019
Gewicht: 0,846 kg
preigu-id: 114253651
Über den Autor

Kevin Budelmann and Yang Kim are the founders and co-owners of Peopledesign, a brand strategy and design firm in Grand Rapids, Michigan, helping clients establish strong, future-proof brand identities. Peopledesign has been recognized by ADC Global, AIGA, American Center for Design, American Graphic Design Awards, AR100, CMYK Magazine, Communication Arts, Coupe magazine, Creative Quarterly, Critique Magazine, GD:USA, Graphis, How, Inc. 5000, LogoLounge, Print, ReBrand, STA, Step: Inside Design, Type Directors Club, Webby Awards. Budelmann and Kim published the original edition of Essential Elements for Brand Identity with Rockport in 2010.

Details
Erscheinungsjahr: 2019
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 232
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781631597084
ISBN-10: 1631597086
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Budelmann, Kevin
Kim, Yang
Hersteller: Quarto Publishing Group USA Inc
Maße: 254 x 215 x 20 mm
Von/Mit: Kevin Budelmann (u. a.)
Erscheinungsdatum: 18.04.2019
Gewicht: 0,846 kg
preigu-id: 114253651
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte