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Advertising Concept Book 3e: Think Now, Design Later
Taschenbuch von Pete Barry
Sprache: Englisch

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Beschreibung
The classic guide to creative ideas, strategies, and campaigns in advertising, now in a revised and updated third edition
The classic guide to creative ideas, strategies, and campaigns in advertising, now in a revised and updated third edition
Über den Autor
Pete Barry began his career as an art director in London. He works as a copywriter in New York and teaches Advertising Design at Syracuse University. His most recent awards include a Gold Clio and an AIGA, and he was winner of the Pentagon Memorial Competition.
Details
Erscheinungsjahr: 2016
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780500292679
ISBN-10: 0500292671
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Barry, Pete
Auflage: 3. Auflage 2000
Hersteller: Thames & Hudson
Maße: 238 x 203 x 35 mm
Von/Mit: Pete Barry
Erscheinungsdatum: 26.07.2016
Gewicht: 1,128 kg
preigu-id: 121051860
Über den Autor
Pete Barry began his career as an art director in London. He works as a copywriter in New York and teaches Advertising Design at Syracuse University. His most recent awards include a Gold Clio and an AIGA, and he was winner of the Pentagon Memorial Competition.
Details
Erscheinungsjahr: 2016
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780500292679
ISBN-10: 0500292671
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Barry, Pete
Auflage: 3. Auflage 2000
Hersteller: Thames & Hudson
Maße: 238 x 203 x 35 mm
Von/Mit: Pete Barry
Erscheinungsdatum: 26.07.2016
Gewicht: 1,128 kg
preigu-id: 121051860
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