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Beschreibung
The classic guide to creative ideas, strategies, and campaigns in advertising, now in a revised and updated third edition
The classic guide to creative ideas, strategies, and campaigns in advertising, now in a revised and updated third edition
Über den Autor
Pete Barry began his career as an art director in London. He works as a copywriter in New York and teaches Advertising Design at Syracuse University. His most recent awards include a Gold Clio and an AIGA, and he was winner of the Pentagon Memorial Competition.
Details
Erscheinungsjahr: | 2016 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 296 |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9780500292679 |
ISBN-10: | 0500292671 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Barry, Pete |
Auflage: | 3. Auflage 2000 |
Hersteller: | Thames & Hudson |
Maße: | 238 x 203 x 35 mm |
Von/Mit: | Pete Barry |
Erscheinungsdatum: | 26.07.2016 |
Gewicht: | 1,128 kg |
Über den Autor
Pete Barry began his career as an art director in London. He works as a copywriter in New York and teaches Advertising Design at Syracuse University. His most recent awards include a Gold Clio and an AIGA, and he was winner of the Pentagon Memorial Competition.
Details
Erscheinungsjahr: | 2016 |
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Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 296 |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9780500292679 |
ISBN-10: | 0500292671 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Barry, Pete |
Auflage: | 3. Auflage 2000 |
Hersteller: | Thames & Hudson |
Maße: | 238 x 203 x 35 mm |
Von/Mit: | Pete Barry |
Erscheinungsdatum: | 26.07.2016 |
Gewicht: | 1,128 kg |
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