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World War Brands
World War II and the Rise of the Modern American Brand
Taschenbuch von Barry Silverstein
Sprache: Englisch

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Beschreibung

How World War II was "branded," how brand advertisers leveraged the war, and how the post-war economy helped birth the modern brand. Included are scores of stories about some of the best-known brands of the '40s and '50s.

How World War II was "branded," how brand advertisers leveraged the war, and how the post-war economy helped birth the modern brand. Included are scores of stories about some of the best-known brands of the '40s and '50s.

Über den Autor
Barry Silverstein is a brand historian, freelance writer and retired direct marketing/brand marketing professional. He is the author of numerous non-fiction marketing and small business books, including BOOMER BRANDS, BOOMER BRAND WINNERS & LOSERS and The Breakaway Brand. Visit his website: https: [...]
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780996576086
ISBN-10: 0996576088
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Silverstein, Barry
Hersteller: Guidewords Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 17 mm
Von/Mit: Barry Silverstein
Erscheinungsdatum: 02.09.2021
Gewicht: 0,431 kg
Artikel-ID: 120496983
Über den Autor
Barry Silverstein is a brand historian, freelance writer and retired direct marketing/brand marketing professional. He is the author of numerous non-fiction marketing and small business books, including BOOMER BRANDS, BOOMER BRAND WINNERS & LOSERS and The Breakaway Brand. Visit his website: https: [...]
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780996576086
ISBN-10: 0996576088
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Silverstein, Barry
Hersteller: Guidewords Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 17 mm
Von/Mit: Barry Silverstein
Erscheinungsdatum: 02.09.2021
Gewicht: 0,431 kg
Artikel-ID: 120496983
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