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Why Americans Hate Welfare
Race, Media, and the Politics of Antipoverty Policy
Taschenbuch von Martin Gilens
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Tackling one of the most volatile issues in contemporary politics, Martin Gilens's work punctures myths and misconceptions about welfare policy, public opinion, and the role of the media in both. "Why Americans Hate Welfare" shows that the public's views on welfare are a complex mixture of cynicism and compassion; misinformed and racially charged, they nevertheless reflect both a distrust of welfare recipients and a desire to do more to help the "deserving" poor.
Tackling one of the most volatile issues in contemporary politics, Martin Gilens's work punctures myths and misconceptions about welfare policy, public opinion, and the role of the media in both. "Why Americans Hate Welfare" shows that the public's views on welfare are a complex mixture of cynicism and compassion; misinformed and racially charged, they nevertheless reflect both a distrust of welfare recipients and a desire to do more to help the "deserving" poor.
Details
Erscheinungsjahr: 2000
Medium: Taschenbuch
Reihe: Studies in Communication, Media, and Public Opinion
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780226293653
ISBN-10: 0226293653
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Gilens, Martin
Auflage: New ed
Hersteller: The University of Chicago Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Abbildungen: 26 line drawings, 32 tables
Maße: 225 x 181 x 20 mm
Von/Mit: Martin Gilens
Erscheinungsdatum: 01.10.2000
Gewicht: 0,422 kg
Artikel-ID: 131553996
Details
Erscheinungsjahr: 2000
Medium: Taschenbuch
Reihe: Studies in Communication, Media, and Public Opinion
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780226293653
ISBN-10: 0226293653
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Gilens, Martin
Auflage: New ed
Hersteller: The University of Chicago Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Abbildungen: 26 line drawings, 32 tables
Maße: 225 x 181 x 20 mm
Von/Mit: Martin Gilens
Erscheinungsdatum: 01.10.2000
Gewicht: 0,422 kg
Artikel-ID: 131553996
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