Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Visible Learning for Teachers
Maximizing Impact on Learning
Taschenbuch von John Hattie
Sprache: Englisch

37,10 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
Noch keine Beschreibung vorhanden. Sollten Sie Fragen zu dem Artikel haben, helfen wir Ihnen gerne weiter.
Über den Autor

John Hattie is Professor and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia and honorary Professor at the University of Auckland, New Zealand. He is the author of Visible Learning and co-author of Intelligence and Intelligence Testing, both published by Routledge.

Inhaltsverzeichnis

Preface Chapter 1. Visible learning inside Part A: The source of ideas and the role of teachers Chapter 2. The source of the ideas Chapter 3. Teachers: The major players in the education process Part B: The lessons Chapter 4. Preparing the lesson Chapter 5. Starting the lesson Chapter 6. During the lesson - learning Chapter 7. During the lesson - feedback Chapter 8. End of the lesson Part C: Mind frames Chapter 9. Mind frames of teachers, school leaders, and systems References Appendix A. The Visible Learning Checklist Appendix B. The 800 meta-analyses Appendix C. A list of influences on achievement Appendix D. Rankings and effect-sizes of program influences from Exercises Appendix E. Calculating effect sizes Appendix F. The Irving Student Evaluation of teaching scale

Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 286
Inhalt: 280 S.
ISBN-13: 9780415690157
ISBN-10: 0415690153
Sprache: Englisch
Herstellernummer: B90157P
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Hattie, John
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 246 x 174 x 20 mm
Von/Mit: John Hattie
Erscheinungsdatum: 13.12.2011
Gewicht: 0,529 kg
preigu-id: 106947746
Über den Autor

John Hattie is Professor and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia and honorary Professor at the University of Auckland, New Zealand. He is the author of Visible Learning and co-author of Intelligence and Intelligence Testing, both published by Routledge.

Inhaltsverzeichnis

Preface Chapter 1. Visible learning inside Part A: The source of ideas and the role of teachers Chapter 2. The source of the ideas Chapter 3. Teachers: The major players in the education process Part B: The lessons Chapter 4. Preparing the lesson Chapter 5. Starting the lesson Chapter 6. During the lesson - learning Chapter 7. During the lesson - feedback Chapter 8. End of the lesson Part C: Mind frames Chapter 9. Mind frames of teachers, school leaders, and systems References Appendix A. The Visible Learning Checklist Appendix B. The 800 meta-analyses Appendix C. A list of influences on achievement Appendix D. Rankings and effect-sizes of program influences from Exercises Appendix E. Calculating effect sizes Appendix F. The Irving Student Evaluation of teaching scale

Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 286
Inhalt: 280 S.
ISBN-13: 9780415690157
ISBN-10: 0415690153
Sprache: Englisch
Herstellernummer: B90157P
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Hattie, John
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 246 x 174 x 20 mm
Von/Mit: John Hattie
Erscheinungsdatum: 13.12.2011
Gewicht: 0,529 kg
preigu-id: 106947746
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte