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The New Chameleons
How to Connect with Consumers Who Defy Categorization
Taschenbuch von Michael R Solomon
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Über den Autor
Michael R. Solomon
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The evolution of marketing categories; Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels; Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior; Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate; Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers; Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes; Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity; Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media; Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;
Details
Empfohlen (bis): 6
Empfohlen (von): 3
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398600041
ISBN-10: 1398600040
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Solomon, Michael R
Hersteller: Kogan Page
Maße: 218 x 138 x 25 mm
Von/Mit: Michael R Solomon
Erscheinungsdatum: 23.02.2021
Gewicht: 0,408 kg
preigu-id: 118357923
Über den Autor
Michael R. Solomon
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The evolution of marketing categories; Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels; Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior; Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate; Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers; Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes; Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity; Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media; Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;
Details
Empfohlen (bis): 6
Empfohlen (von): 3
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 296
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398600041
ISBN-10: 1398600040
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Solomon, Michael R
Hersteller: Kogan Page
Maße: 218 x 138 x 25 mm
Von/Mit: Michael R Solomon
Erscheinungsdatum: 23.02.2021
Gewicht: 0,408 kg
preigu-id: 118357923
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