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Beschreibung
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Über den Autor
Michael R. Solomon
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The evolution of marketing categories; Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels; Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior; Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate; Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers; Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes; Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity; Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media; Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;
Details
Empfohlen (bis): | 6 |
---|---|
Empfohlen (von): | 3 |
Erscheinungsjahr: | 2021 |
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398600041 |
ISBN-10: | 1398600040 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Solomon, Michael R |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 218 x 138 x 25 mm |
Von/Mit: | Michael R Solomon |
Erscheinungsdatum: | 23.02.2021 |
Gewicht: | 0,408 kg |
Über den Autor
Michael R. Solomon
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The evolution of marketing categories; Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels; Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior; Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate; Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers; Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes; Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity; Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media; Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;
Details
Empfohlen (bis): | 6 |
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Empfohlen (von): | 3 |
Erscheinungsjahr: | 2021 |
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398600041 |
ISBN-10: | 1398600040 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Solomon, Michael R |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 218 x 138 x 25 mm |
Von/Mit: | Michael R Solomon |
Erscheinungsdatum: | 23.02.2021 |
Gewicht: | 0,408 kg |
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