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Beschreibung
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Reach the modern consumer who defies categorization and who expects brands to map to their unique habits, preferences and expectations.
Über den Autor
Michael R. Solomon
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The evolution of marketing categories; Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels; Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior; Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate; Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers; Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes; Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity; Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media; Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;
Details
Empfohlen (bis): 6
Empfohlen (von): 3
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398600041
ISBN-10: 1398600040
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Solomon, Michael R
Hersteller: Kogan Page
Kogan Page Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 216 x 140 x 19 mm
Von/Mit: Michael R Solomon
Erscheinungsdatum: 23.02.2021
Gewicht: 0,555 kg
Artikel-ID: 118357923

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