Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
Recruiting and retaining happy and well trained staff is key to the success of all customer-facing businesses. This book is the first to explore on this important topic from an individual and personal perspective rather than a company perspective.
Recruiting and retaining happy and well trained staff is key to the success of all customer-facing businesses. This book is the first to explore on this important topic from an individual and personal perspective rather than a company perspective.
Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Einzelne Wirtschaftszweige
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781910158678
ISBN-10: 1910158674
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Horner, Susan
Hersteller: Goodfellow Publishers Limited
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 210 x 150 x 22 mm
Von/Mit: Susan Horner
Erscheinungsdatum: 10.02.2017
Gewicht: 0,664 kg
Artikel-ID: 118743500