Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Strategic Management
From Theory to Practice
Taschenbuch von Allen Amason (u. a.)
Sprache: Englisch

106,50 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Aktuell nicht verfügbar

Kategorien:
Beschreibung

This book is designed to help students think critically and understand fully how to strategically manage their future firms.

This book is designed to help students think critically and understand fully how to strategically manage their future firms.

Über den Autor

Allen Amason is Dean of the College of Business at Georgia State University, USA

Andrew Ward is Associate Professor of Management at Lehigh University, USA

Inhaltsverzeichnis

1. An Introduction to Strategic Management 2. Understanding Organizational Performance 3. Tools of the Trade 4. Analyzing the Environment 5. Organizational Strengths and Weaknesses: Analyzing a Firm's Capabilities and Resources 6. Strategies for Competitive Advantage 7. Corporate and Multi-Business Unit Strategy 8. Implementation, Adaptation and Learning 9. Disruptive Megatrends 10. Issues of Context, Setting and Application

Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780367430061
ISBN-10: 0367430061
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Amason, Allen
Ward, Andrew
Auflage: 2nd edition
Hersteller: Taylor & Francis
Maße: 254 x 179 x 30 mm
Von/Mit: Allen Amason (u. a.)
Erscheinungsdatum: 11.08.2020
Gewicht: 0,631 kg
Artikel-ID: 126500380
Über den Autor

Allen Amason is Dean of the College of Business at Georgia State University, USA

Andrew Ward is Associate Professor of Management at Lehigh University, USA

Inhaltsverzeichnis

1. An Introduction to Strategic Management 2. Understanding Organizational Performance 3. Tools of the Trade 4. Analyzing the Environment 5. Organizational Strengths and Weaknesses: Analyzing a Firm's Capabilities and Resources 6. Strategies for Competitive Advantage 7. Corporate and Multi-Business Unit Strategy 8. Implementation, Adaptation and Learning 9. Disruptive Megatrends 10. Issues of Context, Setting and Application

Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780367430061
ISBN-10: 0367430061
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Amason, Allen
Ward, Andrew
Auflage: 2nd edition
Hersteller: Taylor & Francis
Maße: 254 x 179 x 30 mm
Von/Mit: Allen Amason (u. a.)
Erscheinungsdatum: 11.08.2020
Gewicht: 0,631 kg
Artikel-ID: 126500380
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte