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Beschreibung
Social Media Strategy presents up-to-date strategies for innovating change, supporting traditional efforts, and leverage consumer influence or the good of the brand. The third edition presents a fuller, integrated approach to the traditional disciplines of marketing, advertising, and public relations.
Social Media Strategy presents up-to-date strategies for innovating change, supporting traditional efforts, and leverage consumer influence or the good of the brand. The third edition presents a fuller, integrated approach to the traditional disciplines of marketing, advertising, and public relations.
Über den Autor
Keith A. Quesenberry, assistant professor of marketing at Messiah College, has taught social media marketing, digital marketing, and advertising at Johns Hopkins University, Temple University, and West Virginia University.
Inhaltsverzeichnis
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Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Kommunikationswissenschaften
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781538138175
ISBN-10: 1538138174
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Quesenberry, Keith A.
Auflage: Third Edition
Hersteller: Rowman & Littlefield Publishers
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 254 x 178 x 26 mm
Von/Mit: Keith A. Quesenberry
Erscheinungsdatum: 14.08.2020
Gewicht: 0,92 kg
Artikel-ID: 118037294

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