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Selling the Invisible
A Field Guide to Modern Marketing
Taschenbuch von Harry Beckwith
Sprache: Englisch

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Beschreibung
SELLING THE INVISIBLE is a concise and often entertaining look at the unique characteristics of services and their prospects, and how any service, from a home-based consultancy to a multinational brokerage, can turn more prospects into clients and keep them. SELLING THE INVISIBLE covers service marketing from start to finish. Filled with wonderful insights and written in a roll-up-your-sleeves, jargon-free, accessible style, such as: Greatness May Get You Nowhere , Focus Groups Don'ts , The More You Say, the Less People Hear, Seeing the Forest Around the Falling Tree.
SELLING THE INVISIBLE is a concise and often entertaining look at the unique characteristics of services and their prospects, and how any service, from a home-based consultancy to a multinational brokerage, can turn more prospects into clients and keep them. SELLING THE INVISIBLE covers service marketing from start to finish. Filled with wonderful insights and written in a roll-up-your-sleeves, jargon-free, accessible style, such as: Greatness May Get You Nowhere , Focus Groups Don'ts , The More You Say, the Less People Hear, Seeing the Forest Around the Falling Tree.
Über den Autor
Harry Beckwith
Details
Erscheinungsjahr: 2012
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 272
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780446672313
ISBN-10: 0446672319
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Beckwith, Harry
Besonderheit: Unsere Aufsteiger
Hersteller: Hachette Book Group USA
Queen Anne Press
Grand Central Publishing
Maße: 186 x 124 x 21 mm
Von/Mit: Harry Beckwith
Erscheinungsdatum: 03.05.2012
Gewicht: 0,196 kg
preigu-id: 106769149
Über den Autor
Harry Beckwith
Details
Erscheinungsjahr: 2012
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 272
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780446672313
ISBN-10: 0446672319
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Beckwith, Harry
Besonderheit: Unsere Aufsteiger
Hersteller: Hachette Book Group USA
Queen Anne Press
Grand Central Publishing
Maße: 186 x 124 x 21 mm
Von/Mit: Harry Beckwith
Erscheinungsdatum: 03.05.2012
Gewicht: 0,196 kg
preigu-id: 106769149
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