Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Risk Communication
A Mental Models Approach
Taschenbuch von M. Granger Morgan (u. a.)
Sprache: Englisch

63,40 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Aktuell nicht verfügbar

Kategorien:
Beschreibung
Explains how to develop more effective risk communications using the Carnegie Mellon mental-model approach.
Explains how to develop more effective risk communications using the Carnegie Mellon mental-model approach.
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction; 2. The Carnegie Mellon mental models approach; 3. Creating an expert model of the risk; 4. Mental model interviews; 5. Confirmatory questionnaires; 6. Development and evaluation of communications; 7. Case studies: applications to environmental risks; 8. A mental models approach to HIV/AIDS; 9. Some concluding remarks; Appendices.
Details
Medium: Taschenbuch
Seiten: 366
ISBN-13: 9780521002561
ISBN-10: 0521002567
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Morgan, M. Granger
Fischhoff, Baruch
Bostrom, Ann
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 229 x 152 x 22 mm
Von/Mit: M. Granger Morgan (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.07.2001
Gewicht: 0,594 kg
preigu-id: 104696931
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction; 2. The Carnegie Mellon mental models approach; 3. Creating an expert model of the risk; 4. Mental model interviews; 5. Confirmatory questionnaires; 6. Development and evaluation of communications; 7. Case studies: applications to environmental risks; 8. A mental models approach to HIV/AIDS; 9. Some concluding remarks; Appendices.
Details
Medium: Taschenbuch
Seiten: 366
ISBN-13: 9780521002561
ISBN-10: 0521002567
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Morgan, M. Granger
Fischhoff, Baruch
Bostrom, Ann
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 229 x 152 x 22 mm
Von/Mit: M. Granger Morgan (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.07.2001
Gewicht: 0,594 kg
preigu-id: 104696931
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte