Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
Accessible and practical, this book helps teachers incorporate executive function processes--such as planning, organizing, prioritizing, and self-checking--into the classroom curriculum. Chapters provide effective strategies for optimizing what K-12 students learn by improving "how" they learn. Includes 15 reproducibles.
Accessible and practical, this book helps teachers incorporate executive function processes--such as planning, organizing, prioritizing, and self-checking--into the classroom curriculum. Chapters provide effective strategies for optimizing what K-12 students learn by improving "how" they learn. Includes 15 reproducibles.
Details
Empfohlen (bis): 17
Empfohlen (von): 5
Erscheinungsjahr: 2010
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781606236161
ISBN-10: 1606236164
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Meltzer, Lynn
Hersteller: Guilford Publications
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 265 x 204 x 18 mm
Von/Mit: Lynn Meltzer
Erscheinungsdatum: 13.08.2010
Gewicht: 0,582 kg
Artikel-ID: 101302998

Ähnliche Produkte