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Philosophical Issues in Tourism
Taschenbuch von John Tribe
Sprache: Englisch

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Beschreibung
The aim of this book is to bridge the disciplines of philosophy and tourism and to provide an analysis and application of philosophical issues of tourism. In doing so this book focuses on three key areas of knowledge, aesthetics and values.
The aim of this book is to bridge the disciplines of philosophy and tourism and to provide an analysis and application of philosophical issues of tourism. In doing so this book focuses on three key areas of knowledge, aesthetics and values.
Über den Autor

John Tribe is Professor of Tourism at the University of Surrey, UK. He is Editor-in-Chief of Annals of Tourism Research and Co-Chair of the United Nations World Tourism Organisation Education and Science Council. Previous works in this field include The Art of Tourism, The Truth about Tourism, The Philosophic Practitioner, The Indiscipline of Tourism, Education for Responsible Tourism Action, The Concept of Tourism and Tourism: a critical business.

Details
Erscheinungsjahr: 2009
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 316
ISBN-13: 9781845410964
ISBN-10: 1845410963
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Tribe, John
Hersteller: Channel View Publications
Maße: 210 x 148 x 17 mm
Von/Mit: John Tribe
Erscheinungsdatum: 19.03.2009
Gewicht: 0,411 kg
preigu-id: 104878670
Über den Autor

John Tribe is Professor of Tourism at the University of Surrey, UK. He is Editor-in-Chief of Annals of Tourism Research and Co-Chair of the United Nations World Tourism Organisation Education and Science Council. Previous works in this field include The Art of Tourism, The Truth about Tourism, The Philosophic Practitioner, The Indiscipline of Tourism, Education for Responsible Tourism Action, The Concept of Tourism and Tourism: a critical business.

Details
Erscheinungsjahr: 2009
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 316
ISBN-13: 9781845410964
ISBN-10: 1845410963
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Tribe, John
Hersteller: Channel View Publications
Maße: 210 x 148 x 17 mm
Von/Mit: John Tribe
Erscheinungsdatum: 19.03.2009
Gewicht: 0,411 kg
preigu-id: 104878670
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