Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Research Methods for Sports Studies
Taschenbuch von Ian Jones
Sprache: Englisch

58,50 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Aktuell nicht verfügbar

Kategorien:
Beschreibung
Research Methods for Sports Studies is a comprehensive, engaging and practical textbook that provides a grounding in qualitative and quantitative research for students studying programmes related to sport and physical activity.
Research Methods for Sports Studies is a comprehensive, engaging and practical textbook that provides a grounding in qualitative and quantitative research for students studying programmes related to sport and physical activity.
Über den Autor

Ian Jones is Associate Professor in Sport at Bournemouth University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. What is Research?, 2. Research Traditions in Sport, 3. The Research Process, 4. Research Questions, Aims and Objectives, 5. Reviewing the Literature, 6. Theories, Concepts and Variables, 7. Research Designs and Research Ethics, 8. Collecting Data I: The Questionnaire Survey, 9. Collecting Data II: Interviews, 10. Collecting Data III: Unobtrusive Methods - Observation and Content Analysis, 11. Collecting Data IV: Ethnographic Research in Sport, 12. Online Sport Research, 13. Analysing Data I: Quantitative Data Analysis, 14. Analysing Data II: Qualitative Data Analysis, 15. Writing the Research Report, 16. Practical Issues

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Kommunikationswissenschaften
Genre: Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 362
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781032017525
ISBN-10: 103201752X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Jones, Ian
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 297 x 236 x 23 mm
Von/Mit: Ian Jones
Erscheinungsdatum: 01.03.2022
Gewicht: 0,6 kg
preigu-id: 120632473
Über den Autor

Ian Jones is Associate Professor in Sport at Bournemouth University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. What is Research?, 2. Research Traditions in Sport, 3. The Research Process, 4. Research Questions, Aims and Objectives, 5. Reviewing the Literature, 6. Theories, Concepts and Variables, 7. Research Designs and Research Ethics, 8. Collecting Data I: The Questionnaire Survey, 9. Collecting Data II: Interviews, 10. Collecting Data III: Unobtrusive Methods - Observation and Content Analysis, 11. Collecting Data IV: Ethnographic Research in Sport, 12. Online Sport Research, 13. Analysing Data I: Quantitative Data Analysis, 14. Analysing Data II: Qualitative Data Analysis, 15. Writing the Research Report, 16. Practical Issues

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Kommunikationswissenschaften
Genre: Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 362
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781032017525
ISBN-10: 103201752X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Jones, Ian
Hersteller: Taylor & Francis Ltd
Maße: 297 x 236 x 23 mm
Von/Mit: Ian Jones
Erscheinungsdatum: 01.03.2022
Gewicht: 0,6 kg
preigu-id: 120632473
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte