Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Omnichannel Retail
How to Build Winning Stores in a Digital World
Taschenbuch von Tim Mason (u. a.)
Sprache: Englisch

43,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
The retail world is now more competitive than ever and to succeed, businesses must embrace an omnichannel approach. Understand how to harness the power of the digital customer connection to provide personalized and value-driving customer experiences in this extensively updated new edition.
The retail world is now more competitive than ever and to succeed, businesses must embrace an omnichannel approach. Understand how to harness the power of the digital customer connection to provide personalized and value-driving customer experiences in this extensively updated new edition.
Über den Autor
Tim Mason, Sarah Jarvis
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The digital imperative; Chapter - 02: Analogue learnings; Chapter - 03: Is loyalty dead?; Chapter - 04: The fundamentals of loyalty; Chapter - 05: Data-based retailing; Chapter - 06: The power of personalization; Chapter - 07: 'Near me' - the importance of place; Chapter - 08: The digitally augmented store; Chapter - 09: Mobile makeover; Chapter - 10: Marketing in the moment; Chapter - 11: Monetizing the customer connection; Chapter - 12: The culture of loyalty; Chapter - 13: Lessons learnt;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398612723
ISBN-10: 1398612723
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mason, Tim
Jarvis, Sarah
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 17 mm
Von/Mit: Tim Mason (u. a.)
Erscheinungsdatum: 03.09.2023
Gewicht: 0,582 kg
Artikel-ID: 126328397
Über den Autor
Tim Mason, Sarah Jarvis
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The digital imperative; Chapter - 02: Analogue learnings; Chapter - 03: Is loyalty dead?; Chapter - 04: The fundamentals of loyalty; Chapter - 05: Data-based retailing; Chapter - 06: The power of personalization; Chapter - 07: 'Near me' - the importance of place; Chapter - 08: The digitally augmented store; Chapter - 09: Mobile makeover; Chapter - 10: Marketing in the moment; Chapter - 11: Monetizing the customer connection; Chapter - 12: The culture of loyalty; Chapter - 13: Lessons learnt;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398612723
ISBN-10: 1398612723
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mason, Tim
Jarvis, Sarah
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 17 mm
Von/Mit: Tim Mason (u. a.)
Erscheinungsdatum: 03.09.2023
Gewicht: 0,582 kg
Artikel-ID: 126328397
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte