Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
27,60 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage
Kategorien:
Beschreibung
The retail world is now more competitive than ever and to succeed, businesses must embrace an omnichannel approach. Understand how to harness the power of the digital customer connection to provide personalized and value-driving customer experiences in this extensively updated new edition.
The retail world is now more competitive than ever and to succeed, businesses must embrace an omnichannel approach. Understand how to harness the power of the digital customer connection to provide personalized and value-driving customer experiences in this extensively updated new edition.
Über den Autor
Tim Mason, Sarah Jarvis
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The digital imperative; Chapter - 02: Analogue learnings; Chapter - 03: Is loyalty dead?; Chapter - 04: The fundamentals of loyalty; Chapter - 05: Data-based retailing; Chapter - 06: The power of personalization; Chapter - 07: 'Near me' - the importance of place; Chapter - 08: The digitally augmented store; Chapter - 09: Mobile makeover; Chapter - 10: Marketing in the moment; Chapter - 11: Monetizing the customer connection; Chapter - 12: The culture of loyalty; Chapter - 13: Lessons learnt;
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Management |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398612723 |
ISBN-10: | 1398612723 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Mason, Tim
Jarvis, Sarah |
Auflage: | 2. Auflage |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 152 x 16 mm |
Von/Mit: | Tim Mason (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 03.09.2023 |
Gewicht: | 0,398 kg |
Über den Autor
Tim Mason, Sarah Jarvis
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: The digital imperative; Chapter - 02: Analogue learnings; Chapter - 03: Is loyalty dead?; Chapter - 04: The fundamentals of loyalty; Chapter - 05: Data-based retailing; Chapter - 06: The power of personalization; Chapter - 07: 'Near me' - the importance of place; Chapter - 08: The digitally augmented store; Chapter - 09: Mobile makeover; Chapter - 10: Marketing in the moment; Chapter - 11: Monetizing the customer connection; Chapter - 12: The culture of loyalty; Chapter - 13: Lessons learnt;
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Management |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398612723 |
ISBN-10: | 1398612723 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Mason, Tim
Jarvis, Sarah |
Auflage: | 2. Auflage |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 152 x 16 mm |
Von/Mit: | Tim Mason (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 03.09.2023 |
Gewicht: | 0,398 kg |
Warnhinweis