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Beschreibung
Analyses the text of a wide range of media including: TV programmes, films, advertising and news editorial. Brings in a new method of analysing texts in which the interaction of sound, music, vision, language etc. is theorised.
Analyses the text of a wide range of media including: TV programmes, films, advertising and news editorial. Brings in a new method of analysing texts in which the interaction of sound, music, vision, language etc. is theorised.
Über den Autor
Gunther Rolf Kress MBE is Professor of Semiotics and Education in the Department of Culture, Communication and Media at IOE, UCL's Faculty of Education and Society, University College London, UK.
Zusammenfassung
Written by two leading visual communication scholars
Details
Erscheinungsjahr: 2001
Genre: Importe
Rubrik: Sprachwissenschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780340608777
ISBN-10: 0340608773
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Kress, Gunther
Leeuwen, Theo Van
Leeuwen, Theo Van
Hersteller: A&C Black 3PL
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: Gunther Kress (u. a.)
Erscheinungsdatum: 29.06.2001
Gewicht: 0,231 kg
Artikel-ID: 127476160

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