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Market Investigations
Buch von Massimo Motta (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Increased concentration and rising market power require new rules. Market investigations are necessary to complement existing regulations.
Increased concentration and rising market power require new rules. Market investigations are necessary to complement existing regulations.
Inhaltsverzeichnis
1. Market investigations in the EU: A road map Massimo Motta, Martin Peitz, and Heike Schweitzer; 2. Intervention triggers and underlying theories of harm Massimo Motta and Martin Peitz; 3. A European market investigation: Institutional set up and procedural design Heike Schweitzer; 4. The integration of wide and narrow market investigations in EU economic law Pierre Larouch and Alexandre de Streel; 5. Market investigations in the UK and beyond Richard Whish; 6. Market inquiries in South Africa: Meeting big expectations? Trembinkosi Bonakele, Reena das Nair, and Simon Roberts; 7. An Economic evaluation of the EC's proposed "New competition tool" Gregory Crawford, Patrick Rey, and Monika Schnitzer; 8. Market investigations for digital platforms: Panacea or complement? Amelia Fletcher.
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
ISBN-13: 9781316513163
ISBN-10: 1316513165
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Redaktion: Motta, Massimo
Peitz, Martin
Schweitzer, Heike
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 235 x 157 x 27 mm
Von/Mit: Massimo Motta (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.12.2021
Gewicht: 0,742 kg
Artikel-ID: 120381136
Inhaltsverzeichnis
1. Market investigations in the EU: A road map Massimo Motta, Martin Peitz, and Heike Schweitzer; 2. Intervention triggers and underlying theories of harm Massimo Motta and Martin Peitz; 3. A European market investigation: Institutional set up and procedural design Heike Schweitzer; 4. The integration of wide and narrow market investigations in EU economic law Pierre Larouch and Alexandre de Streel; 5. Market investigations in the UK and beyond Richard Whish; 6. Market inquiries in South Africa: Meeting big expectations? Trembinkosi Bonakele, Reena das Nair, and Simon Roberts; 7. An Economic evaluation of the EC's proposed "New competition tool" Gregory Crawford, Patrick Rey, and Monika Schnitzer; 8. Market investigations for digital platforms: Panacea or complement? Amelia Fletcher.
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
ISBN-13: 9781316513163
ISBN-10: 1316513165
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Redaktion: Motta, Massimo
Peitz, Martin
Schweitzer, Heike
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 235 x 157 x 27 mm
Von/Mit: Massimo Motta (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.12.2021
Gewicht: 0,742 kg
Artikel-ID: 120381136
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