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Beschreibung
What's your personal brand? Believe it or not, we all have one. This fun and insightful book provides a seven-step process for identifying what makes you unique and communicating it in a way that guarantees success.
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Über den Autor

Jerry S. Wilson (Atlanta, GA) is a noted speaker and senior vice president at The Coca-Cola Company.

Details
Empfohlen (von): 17
Erscheinungsjahr: 2022
Genre: Importe
Rubrik: Ratgeber
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780814437759
ISBN-10: 0814437753
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Wilson, Jerry
Blumenthal, Ira
Hersteller: AMACOM
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 15 mm
Von/Mit: Jerry Wilson (u. a.)
Erscheinungsdatum: 10.08.2022
Gewicht: 0,421 kg
Artikel-ID: 133198563

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