Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
30,50 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Aktuell nicht verfügbar
Kategorien:
Beschreibung
Using empirical data, this volume explores the link between second language development and social integration of migrant school students.
Using empirical data, this volume explores the link between second language development and social integration of migrant school students.
Über den Autor
Michael Evans is Emeritus Reader in Second Language Education at the University of Cambridge.
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction; 2. Education and social integration for EAL students: narratives and debates; 3. The international, national and regional policy context of social integration in schools; 4. The methodology of researching EAL; 5. Progression in language, learning and social integration; 6. Towards an inclusive pedagogy for EAL in the multilingual classroom: principles and practices; 7. Rethinking home-school communication for parents of migrant children; 8. Conclusion.
Details
Erscheinungsjahr: | 2024 |
---|---|
Genre: | Allg. & vergl. Sprachwissenschaft |
Rubrik: | Sprachwissenschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 228 |
ISBN-13: | 9781108737425 |
ISBN-10: | 1108737420 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Evans, Michael
Schneider, Claudia Arnot, Madeleine Fisher, Linda Forbes, Karen Liu, Yongcan Welply, Oakleigh |
Hersteller: | Cambridge University Press |
Maße: | 244 x 170 x 12 mm |
Von/Mit: | Michael Evans (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 07.03.2024 |
Gewicht: | 0,372 kg |
Über den Autor
Michael Evans is Emeritus Reader in Second Language Education at the University of Cambridge.
Inhaltsverzeichnis
1. Introduction; 2. Education and social integration for EAL students: narratives and debates; 3. The international, national and regional policy context of social integration in schools; 4. The methodology of researching EAL; 5. Progression in language, learning and social integration; 6. Towards an inclusive pedagogy for EAL in the multilingual classroom: principles and practices; 7. Rethinking home-school communication for parents of migrant children; 8. Conclusion.
Details
Erscheinungsjahr: | 2024 |
---|---|
Genre: | Allg. & vergl. Sprachwissenschaft |
Rubrik: | Sprachwissenschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 228 |
ISBN-13: | 9781108737425 |
ISBN-10: | 1108737420 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Evans, Michael
Schneider, Claudia Arnot, Madeleine Fisher, Linda Forbes, Karen Liu, Yongcan Welply, Oakleigh |
Hersteller: | Cambridge University Press |
Maße: | 244 x 170 x 12 mm |
Von/Mit: | Michael Evans (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 07.03.2024 |
Gewicht: | 0,372 kg |
Warnhinweis