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Interpreting Interviews
Taschenbuch von Mats Alvesson
Sprache: Englisch

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Beschreibung

Using eight original metaphors, this text presents a critique of interviewing methods and practices and encourages researchers to think about the issues surrounding their interview method.

Using eight original metaphors, this text presents a critique of interviewing methods and practices and encourages researchers to think about the issues surrounding their interview method.

Über den Autor

Mats Alvesson is Professor of Organization Studies at the University of Bath, and also affiliated with Lund University, Stockholm School of Economics and Bayes Business School, City, University of London.

Inhaltsverzeichnis
Chapter 1: Introduction
Chapter 2: Perspectives on interviews: A sceptical review
Chapter 3: The Interviewer, Interviewee And The Situation As Sources Of 'Problems'
Chapter 4: Practical aspects of interview studies
Chapter 5: A Metaphor Approach
Chapter 6: Rethinking Interviews: New Metaphors For Interviews
Chapter 7: Reflexivity: A Framework
Chapter 8: Implications For Research Practice
Chapter 9: Conclusion
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Genre: Soziologie
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 162
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781529611977
ISBN-10: 1529611970
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Alvesson, Mats
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: SAGE Publications Ltd
Maße: 244 x 170 x 10 mm
Von/Mit: Mats Alvesson
Erscheinungsdatum: 24.06.2023
Gewicht: 0,292 kg
preigu-id: 126454969
Über den Autor

Mats Alvesson is Professor of Organization Studies at the University of Bath, and also affiliated with Lund University, Stockholm School of Economics and Bayes Business School, City, University of London.

Inhaltsverzeichnis
Chapter 1: Introduction
Chapter 2: Perspectives on interviews: A sceptical review
Chapter 3: The Interviewer, Interviewee And The Situation As Sources Of 'Problems'
Chapter 4: Practical aspects of interview studies
Chapter 5: A Metaphor Approach
Chapter 6: Rethinking Interviews: New Metaphors For Interviews
Chapter 7: Reflexivity: A Framework
Chapter 8: Implications For Research Practice
Chapter 9: Conclusion
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Genre: Soziologie
Rubrik: Wissenschaften
Medium: Taschenbuch
Seiten: 162
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781529611977
ISBN-10: 1529611970
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Alvesson, Mats
Auflage: 2. Auflage
Hersteller: SAGE Publications Ltd
Maße: 244 x 170 x 10 mm
Von/Mit: Mats Alvesson
Erscheinungsdatum: 24.06.2023
Gewicht: 0,292 kg
preigu-id: 126454969
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