Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Hospitality Revenue Management
Concepts and Practices
Taschenbuch von Peter Szende
Sprache: Englisch

110,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung

This new textbook, Hospitality Revenue Management: Concepts and Practices, provides a comprehensive, in-depth introduction to the basic concepts and best practices of hospitality revenue management.

This new textbook, Hospitality Revenue Management: Concepts and Practices, provides a comprehensive, in-depth introduction to the basic concepts and best practices of hospitality revenue management.

Über den Autor

Dr. Szende is Programme Lead in Hospitality Management at Oxford Brookes Business School, Oxford Brookes University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. Introduction to Hotel Revenue Management 2. The Fundamentals of Pricing Hotel Guest Rooms 3. Evolving Hotel Segmentation 4. Key Hotel Distribution Channels 5. Competitive Analysis in Hotel Revenue Management 6. Hotel Revenue Forecasting and Budgeting 7. Performance Analysis in Hotel Revenue Management 8. Market Data for Hotel Revenue Management 9. Restaurant Revenue Management: Basic Concepts 10. Restaurant Revenue Management: Advanced Demand Management Concepts 11. Restaurant Revenue Management: Advanced Supply Management Concepts 12. Function Space Optimization 13. Cruise Revenue Management 14. Total Revenue Management 15. Revenue Management: Hotel Owner's Perspective

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 516
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781774639177
ISBN-10: 1774639173
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Szende, Peter
Hersteller: Apple Academic Press Inc.
Maße: 176 x 253 x 29 mm
Von/Mit: Peter Szende
Erscheinungsdatum: 01.06.2022
Gewicht: 1,02 kg
preigu-id: 121956818
Über den Autor

Dr. Szende is Programme Lead in Hospitality Management at Oxford Brookes Business School, Oxford Brookes University, UK.

Inhaltsverzeichnis

1. Introduction to Hotel Revenue Management 2. The Fundamentals of Pricing Hotel Guest Rooms 3. Evolving Hotel Segmentation 4. Key Hotel Distribution Channels 5. Competitive Analysis in Hotel Revenue Management 6. Hotel Revenue Forecasting and Budgeting 7. Performance Analysis in Hotel Revenue Management 8. Market Data for Hotel Revenue Management 9. Restaurant Revenue Management: Basic Concepts 10. Restaurant Revenue Management: Advanced Demand Management Concepts 11. Restaurant Revenue Management: Advanced Supply Management Concepts 12. Function Space Optimization 13. Cruise Revenue Management 14. Total Revenue Management 15. Revenue Management: Hotel Owner's Perspective

Details
Erscheinungsjahr: 2022
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 516
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781774639177
ISBN-10: 1774639173
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Szende, Peter
Hersteller: Apple Academic Press Inc.
Maße: 176 x 253 x 29 mm
Von/Mit: Peter Szende
Erscheinungsdatum: 01.06.2022
Gewicht: 1,02 kg
preigu-id: 121956818
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte