Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
41,45 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
Understand how you can successfully reposition high street retail and the shopping mall in response to changing consumer needs and issues around health, wellness, social distancing and the impact of online commerce.
Understand how you can successfully reposition high street retail and the shopping mall in response to changing consumer needs and issues around health, wellness, social distancing and the impact of online commerce.
Über den Autor
Ibrahim Ibrahim
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: Entropy, retail and defining the place experience; Chapter - 02: A new audience; Chapter - 03: A new customer journey; Chapter - 04: Reinventing convenience; Chapter - 05: Reconnecting to community; Chapter - 06: Remaking place; Chapter - 07: Repositioning value; Chapter - 08: Data, new revenue models, new value metrics; Chapter - 09: A people revolution; Chapter - 10: The future of our high streets; Chapter - 11: Post-pandemic reality; Chapter - 12: Final thoughts
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398603349 |
ISBN-10: | 1398603341 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Ibrahim, Ibrahim |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 233 x 158 x 22 mm |
Von/Mit: | Ibrahim Ibrahim |
Erscheinungsdatum: | 28.06.2022 |
Gewicht: | 0,552 kg |
Über den Autor
Ibrahim Ibrahim
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Chapter - 01: Entropy, retail and defining the place experience; Chapter - 02: A new audience; Chapter - 03: A new customer journey; Chapter - 04: Reinventing convenience; Chapter - 05: Reconnecting to community; Chapter - 06: Remaking place; Chapter - 07: Repositioning value; Chapter - 08: Data, new revenue models, new value metrics; Chapter - 09: A people revolution; Chapter - 10: The future of our high streets; Chapter - 11: Post-pandemic reality; Chapter - 12: Final thoughts
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398603349 |
ISBN-10: | 1398603341 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Ibrahim, Ibrahim |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 233 x 158 x 22 mm |
Von/Mit: | Ibrahim Ibrahim |
Erscheinungsdatum: | 28.06.2022 |
Gewicht: | 0,552 kg |
Warnhinweis