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Olga Mitterfellner, SFHEA, is Senior Lecturer in Fashion Business Management at the University of Westminster, UK.
1. Fashion marketing from a historical perspective: early days of advertising and consumerism 2. Fashion promotion and public relations 3. The Marketing Mix and communications tools 4. The advertising agency: branding and marketing communications 5. Influencers, opinion leaders and KOLs: who is leading your opinion? 6. Digital marketing 7. Target market and segmentation 8. Target marketing and the international consumer: coding and decoding brand messages 9. Brand communication at the point of sale: sensory branding 10. A critical look at advertising: brands selling hopes, dreams and objectification 11. Sustainability and marketing 12. Trend forecasting and innovation: trends and opportunities. Bibliography and further reading. Index
Erscheinungsjahr: | 2024 |
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Fachbereich: | Einzelne Wirtschaftszweige |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781032582320 |
ISBN-10: | 1032582324 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Mitterfellner, Olga |
Auflage: | 2. Auflage |
Hersteller: |
Taylor & Francis
Routledge |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Abbildungen: | 26 schwarz-weiße und 63 farbige Abbildungen, 8 schwarz-weiße und 40 farbige Fotos, 18 schwarz-weiße und 23 farbige Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen |
Maße: | 234 x 156 x 18 mm |
Von/Mit: | Olga Mitterfellner |
Erscheinungsdatum: | 11.12.2024 |
Gewicht: | 0,521 kg |