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Enterprise Architecture as Strategy: Creating a Foundation for Business Execution
Buch von Jeanne W. Ross (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Enterprise architecture defines a firm¿s needs for standardized tasks, job roles, systems, infrastructure, and data in core business processes. Thus, it helps a company to articulate how it will compete in a digital economy and it guides managers¿ daily decisions to realize their vision of success. This book clearly explains enterprise architecture¿s vital role in enabling¿or constraining¿the execution of business strategy. The book provides clear frameworks, thoughtful case examples, and a proven-effective structured process for designing and implementing effective enterprise architectures.
Enterprise architecture defines a firm¿s needs for standardized tasks, job roles, systems, infrastructure, and data in core business processes. Thus, it helps a company to articulate how it will compete in a digital economy and it guides managers¿ daily decisions to realize their vision of success. This book clearly explains enterprise architecture¿s vital role in enabling¿or constraining¿the execution of business strategy. The book provides clear frameworks, thoughtful case examples, and a proven-effective structured process for designing and implementing effective enterprise architectures.
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Seiten: 256
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781591398394
ISBN-10: 1591398398
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Ross, Jeanne W.
Weill, Peter
Robertson, David
Auflage: New
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 241 x 163 x 32 mm
Von/Mit: Jeanne W. Ross (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.08.2006
Gewicht: 0,52 kg
preigu-id: 102235212
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Seiten: 256
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9781591398394
ISBN-10: 1591398398
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Ross, Jeanne W.
Weill, Peter
Robertson, David
Auflage: New
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 241 x 163 x 32 mm
Von/Mit: Jeanne W. Ross (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.08.2006
Gewicht: 0,52 kg
preigu-id: 102235212
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