Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Designing Groupwork
Strategies for the Heterogeneous Classroom
Taschenbuch von Elizabeth G Cohen (u. a.)
Sprache: Englisch

35,50 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Aktuell nicht verfügbar

Kategorien:
Beschreibung
This third edition incorporates current research findings with new material on what makes for a groupworthy task, and shows how groupwork contributes to growth and development in the language of instruction. Responding to new curriculum standards and assessments, this edition shows teachers how to organise their classroom so that all students participate actively.
This third edition incorporates current research findings with new material on what makes for a groupworthy task, and shows how groupwork contributes to growth and development in the language of instruction. Responding to new curriculum standards and assessments, this edition shows teachers how to organise their classroom so that all students participate actively.
Über den Autor

Elizabeth G. Cohen was a professor of education and sociology at the School of Education, Stanford University. Rachel A. Lotan is professor and director of the Stanford Teacher Education Program, Stanford University, Graduate School of Education.

Details
Erscheinungsjahr: 2014
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780807755662
ISBN-10: 0807755664
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cohen, Elizabeth G
Lotan, Rachel A
Auflage: 3rd edition
Hersteller: Teachers College Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 228 x 151 x 20 mm
Von/Mit: Elizabeth G Cohen (u. a.)
Erscheinungsdatum: 18.07.2014
Gewicht: 0,37 kg
Artikel-ID: 132520447
Über den Autor

Elizabeth G. Cohen was a professor of education and sociology at the School of Education, Stanford University. Rachel A. Lotan is professor and director of the Stanford Teacher Education Program, Stanford University, Graduate School of Education.

Details
Erscheinungsjahr: 2014
Fachbereich: Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidaktik
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9780807755662
ISBN-10: 0807755664
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Cohen, Elizabeth G
Lotan, Rachel A
Auflage: 3rd edition
Hersteller: Teachers College Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 228 x 151 x 20 mm
Von/Mit: Elizabeth G Cohen (u. a.)
Erscheinungsdatum: 18.07.2014
Gewicht: 0,37 kg
Artikel-ID: 132520447
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte