Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Data Storytelling in Marketing
How to Tell Persuasive Stories Through Data
Taschenbuch von Caroline Florence
Sprache: Englisch

51,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
Learn how to use data more effectively to develop compelling evidence-based stories that influence, persuade and drive strategic decisions.
Learn how to use data more effectively to develop compelling evidence-based stories that influence, persuade and drive strategic decisions.
Über den Autor
Caroline Florence
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction: The role of data storytelling as part of the marketing toolkit; Chapter - 01: The importance of data in persuasive storytelling - past, present and future; Chapter - 02: The impact of data storytelling on marketing outcomes; Chapter - 03: The status quo and what needs to change; Chapter - 04: Defining great data storytelling; Chapter - 05: How to plan a relevant data story; Chapter - 06: How to discover a robust data story; Chapter - 07: How to build a refined data story; Chapter - 08: How to create a relatable data story; Chapter - 09: How to execute a remarkable data story; Chapter - 10: The mindset and ways of working for a data storytelling champion; Chapter - 11: Streamlining your data storytelling ways of working; Chapter - 12: What next?;
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398615038
ISBN-10: 139861503X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Florence, Caroline
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 19 mm
Von/Mit: Caroline Florence
Erscheinungsdatum: 25.06.2024
Gewicht: 0,674 kg
Artikel-ID: 127664081
Über den Autor
Caroline Florence
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction: The role of data storytelling as part of the marketing toolkit; Chapter - 01: The importance of data in persuasive storytelling - past, present and future; Chapter - 02: The impact of data storytelling on marketing outcomes; Chapter - 03: The status quo and what needs to change; Chapter - 04: Defining great data storytelling; Chapter - 05: How to plan a relevant data story; Chapter - 06: How to discover a robust data story; Chapter - 07: How to build a refined data story; Chapter - 08: How to create a relatable data story; Chapter - 09: How to execute a remarkable data story; Chapter - 10: The mindset and ways of working for a data storytelling champion; Chapter - 11: Streamlining your data storytelling ways of working; Chapter - 12: What next?;
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781398615038
ISBN-10: 139861503X
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Florence, Caroline
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 19 mm
Von/Mit: Caroline Florence
Erscheinungsdatum: 25.06.2024
Gewicht: 0,674 kg
Artikel-ID: 127664081
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte